Правила

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Кожен користувач, що реєструється на сайті де-факто погоджується із цими положеннями.

Дані правила розповсюджуються на всіх зареєстрованих користувачів сайту та мають доповнення в окремих його розділах (Наприклад: на форумі).

Акаунт користувача

Зображення (Аватари, банери в профілях та на сторінках магазину продавця), статуси користувачів, а також повідомлення у профілях – не повинні містити:

  • Персональних даних (номерів телефонів, адрес електронної пошти тощо);
  • Посилання на сторонні ресурси;
  • Провокацій до насильства;
  • Політичної пропаганди;
  • Релігійної, гендерної, расової, мовної чи будь-якої іншої дискримінації;
  • Спонукання до незаконних або інших дій що порушують чинні правила тощо.

Магазин продавця

Продавець може вказати на сторінці магазину додаткові способи оплати та доставки, умови співпраці та інші актуальні дані для зручності проведення угод що не порушують правил сайту.

Публікації номерів телефонів, посилань на сторонні ресурси, соціальні мережі, даних з візитних, а також платіжних карт – суворо заборонені та при виявленні будуть видалятися.

Дотримання продавцем положень даного пункту враховується при модерації лотів. За систематичні порушення – магазин буде заблоковано!

ВИМОГИ ДО ЛОТІВ ТА МОДЕРАЦІЯ

МОДЕРАЦІЯ

Усі лоти проходять модерацію!

Лот буде опубліковано на сайті при дотриманні умов:

1) *Лот не входить до списку заборонених товарів та не порушує правил сайту;

2) *У картці товару вказана обов’язкова інформація, а саме:

  • Назву товару. У замовленні по реставрації назва повинна починатися зі слова “Реставрація”
  • Фотографії;
  • Місцезнаходження лоту (вкладка – особливості);
  • Відомості про стан, реставрацію, недоліки товару (вкладка – особливості);
  • Відомості про оплату та доставку (вкладка – особливості);
  • Якщо конкретний лот потребує особливих умов доставки/оплати – вказати це в його описі.

Атрибути товару (метал, період тощо) вказуються за бажанням. Рекомендуємо заповнювати всі доступні поля – це впливає на видачу товару в загальному каталозі сайту та на шанси його швидкого продажу.

3) *Заповнені дані продавця в настройках магазину (телефон, місто, електронна пошта).

Нагадуємо, що після публікації лот редагувати не можна. За необхідності внесення змін – вибрати потрібний пункт у формі (Поскаржитися) на сторінці товару.

Зразки оформлення лотів:

  • Аукціон
  • Замовлення по реставрації

*Лоти без фотографій, інформації про місцезнаходження, оплату/доставку – публікуватися не будуть!

НАЗВА

Назва повинна містити конкретний, короткий, впізнаваний зміст лоту.

Заборонено вказувати назви типу: “Штуковина” або “Якась монета”.

Для визначення предмету, скористайтесь відповідною рубрикою на форумі.

ФОТОГРАФІЇ

*Заборонено:

  • Фотографії чужих лотів замість оригінальних фото предмету;
  • Фотографії зроблені на оголених частинах тіла (монети на долонях без рукавичок, колінах тощо);
  • Фотографії зроблені на забрудненій поверхні – землі, траві тощо (крім габаритних предметів);
  • Фото предметів що не мають відношення та не входять в лот

Правильно  Неправильно

*Обов’язково:

  • Присутні фотографії складних механізмів (годинники тощо);

  • Фотографії на вагах (монети та ін. вироби з дорогоцінних металів);

  • Фотографії наявних дефектів;

  • Фотографії реставрованих ділянок лоту з різних сторін

ОПИС ТОВАРУ

*У категоріях: Годинники, музичні інструменти, оптичні прилади, військовий антикваріат, а також у описі лотів із складними механізмами,  електронікою та всіх інших приладів – обов’язково має бути вказано технічний стан предмету, відомості про ремонт та дефекти.

Якщо стан товару – невідомий та немає можливостей перевірити його роботу, такий лот продається як неробочий або некомплектний (при явній відсутності елементів).

*У даних лотах при заповненні “особливостей” – заборонені прочерки та формулювання типу: “Стан по фото”, “Комплектація – відповідна”

ТОРГИ

Аукціон – тип торгів при якому право на купівлю отримує переможець аукціону, тобто учасник який запропонував найвищу ціну на момент закінчення торгів.

Аукціон може бути:

  • Простий;
  • З можливістю бліц-покупки;

Простий аукціон
Право на купівлю отримує переможець торгів – учасник, який запропонував найвищу ціну на момент закінчення торгів.

Аукціон з можливістю бліц-покупки
Тип аукціонних торгів за виставлений товар, при якому продавцем одночасно вказується ціна негайного продажу “Купити зараз”.
При даному способі у покупців є вибір: робити ставки або купити товар відразу за фіксованою ціною.
Користувач який натиснув кнопку “Купити зараз” та оформив замовлення – вважається переможцем торгів (незалежно від кількості ставок на лот до цього).

Стартова ціна – ціна лоту з якої почнуться торги. Стартова ціна не може бути менше 1 грн.

Кінцева ціна – ціна продажу товару встановлена в ході аукціону. Вона може дорівнювати стартовій ціні.

Крок ставки (збільшення ціни) – мінімальна сума на яку наступна ставка повинна перевищувати попередню (вказується продавцем при виставленні лоту на торги).

Ціна “Купити зараз” – повинна бути більшою за стартову ціну. Кнопка “Купити зараз” не зникає після надходження ставки на лот за стартовою ціною, тому є можливість покупки за нею протягом всього часу проведення торгів. Кнопка зникає коли ціна на лот у процесі торгів досягає ціни “Купити зараз”. Тоді торги продовжуються як звичайний аукціон.

Автоставка (якщо вказана продавцем при створенні лоту)
Функція аукціону при якій учасник торгів виставляє максимальну суму ставки до якої він готовий торгуватися, а аукціон у ході торгів з іншими учасниками,  поступово підвищує ціну на крок ставки до вказаного значення.

Приклад: поточна ціна лоту – 200 грн, крок ставки – 10 грн. Учасник зробив ставку – 500 грн. Ціна за лот становить – 210 грн та збільшуватиметься при кожній ставці на 10 грн (крок ставки), поки ціну вказану учасником не буде перебито іншими учасниками торгів.

Покупцем вважається переможець аукціону – учасник, який запропонував найвищу ціну на момент закінчення торгів або скористався опцією «Купити зараз».

Кількість предметів, що можна продавати в рамках одного лоту:

  • Один предмет;

  • Кілька предметів відразу, якщо вони продаються одним лотом (комплект).

ПРОВЕДЕННЯ УГОД

Продавець може виставити лот на продаж з будь-яким терміном (рекомендовано – до 30 днів). Протягом встановленого терміну учасники можуть робити ставки, ставити уточнюючі питання продавцю через форму коментарів.

Обов’язок покупця – купити товар за запропонованою ним ціною.

Обов’язок продавця – продати товар за встановленою в ході торгів кінцевою ціною.

Усі уточнюючі запитання з приводу лоту (стан, чистка, реставрація тощо) – здійснюються виключно до завершення торгів!

Не допускається:

– участь користувача в торгах за власними лотами з використанням чужих облікових записів та інші аналогічні дії, які можуть вводити інших користувачів в оману. До подібних дій, в тому числі відноситься участь в торгах по лотах з використанням облікових записів осіб, пов’язаних з продавцем родинними, дружніми і тому подібними відносинами (члени сім’ї, знайомі, друзі, товариші по службі і т.д.);
– продаж лотів і / або обговорення можливості продажу лотів між користувачами в обхід торгів, в тому числі у формі обговорення лота , на форумі сайту чи іншими способами;
– пропонування для продажу / купівлі іншого товару за нижчою ціною, ніж заявлений, а також зняття лота з торгів з метою продажу його покупцеві, який знайшов його на іншому сайті тощо;
– пропозиція продати товар учаснику торгів, який не є переможцем даного аукціону, інакше ніж за допомогою повторного виставлення лота за системою «Купити зараз», при цьому вартість нового лота не повинна бути свідомо занижена.

На сайті категорично заборонені будь-які види дропшипінгу (продажу, реалізації чужих товарів – посередниками)! Виявлені лоти будуть зняті з торгів, а продавці – заблоковані!

ЗОБОВ'ЯЗАННЯ СТОРІН

В рамках угоди контрагенти повинні виконати свої зобов’язання:

Зобов’язання покупця – першим  вийти на зв’язок протягом 3-х днів з моменту завершення торгів та прийняти умови торгів по лоту, (згідно умов торгів зазначених продавцем у картці товару та/або попередньо уточнених моментів оплати/доставки лоту у коментарях до здійснення покупцем ставки на лот).

Зобов’язання продавця – вийти на зв’язок протягом 3-х днів з моменту завершення торгів та забезпечити належну відправку товару відповідно до вказаних у картці товару характеристик та умов (фотографії, опис товару), вартості лоту, умовами відправки тощо.
Відправити товар не пізніше 3-х робочих днів із моменту отримання оплати/передплати/ домовленої відповіді від покупця про доставку.

Адміністрація сайту не несе відповідальності за укладені між контрагентами угоди, домовленості, а також – не бере участі у розбірках можливих ситуацій та ін.

Також адміністрація не проводить жодних дій чи санкцій щодо учасників сайту, що не передбачені чинними правилами.

УМОВИ ОПЛАТИ ТА ДОСТАВКИ

Оплата

Дозволено просити передплату за лот при умовах:

  • Продавець пройшов верифікацію (про це свідчить логотип “Верифікований продавець” який знаходиться у магазині та в кожній картці товару такого продавця);

  • Не верифікований продавець, що зареєстрований не раніше ніж за 3 місяці (не новачок) та має 100 і більше відгуків – від не менше ніж 90 різних покупців з відгуками (не фейків). Про передоплату повинно бути попередньо вказано у картці товару;

  • Відсутність негативних відгуків на форумі у розділі “Чорний список”.

НЕ МАЄ ПРАВА НА ПЕРЕДОПЛАТУ:

  • Щойно зареєстрований продавець (новачок);

  • Продавець із негативними відгуками в магазині, зокрема про: “Невідповідність фото чи опису товару”, “Погану якість упаковки” або “Суттєві затримки з відправкою”.

Продавці з рейтингом менше 100 позитивних відгуків – не мають права вимагати передоплату, та зобов’язані відправити товар накладеним платежем (наложкою) або післяплатою!

Продавці з рейтингом 100+ але з 3-ма та більше негативними відгуками за останні 6 місяців НЕ МАЮТЬ ПРАВА НА ПЕРЕДПЛАТУ за лот (за винятком якщо у покупця є негативні відгуки з приводу невикуплених лотів і лише – за відсутності аналогічних у продавця).

Продавець має право просити передплату за доставку туди й назад якщо у покупця є негативні відгуки з приводу невикуплених лотів, проблем з оплатою доставки тощо.

Покупець може претендувати на післяплату якщо:

  • Покупець має 200 і більше позитивних відгуків про покупки від різних продавців з позитивним рейтингом (відгуки про покупки відображаються у профілі користувача) та не має негативних відгуків пов’язаних із не забиранням лотів тощо;

  • У покупця відсутні негативні відгуки на форумі у розділі “Чорний список”.

Покупець має право відмовитися від передоплати за лот якщо:

  • Продавець пропонує умови оплати/доставки, попередньо не узгоджені або не описані у картці товару під-час торгів;

  • Продавець здійснює інші сумнівні дії які не гарантують успішного завершення угоди.

Доставка

Відповідальність за якість упаковки, втрату чи псування товару в процесі доставки до моменту передачі товару покупцеві – несе продавець!

У разі виникнення проблем із доставкою лоту, продавець самостійно узгоджує всі запитання з компанією-перевізником.

Моментом зняття відповідальність за лот – вважається момент отримання покупцем товару.

ТЕНДЕР ПО РЕСТАВРАЦІЇ

Тендер – це замовлення по реставрації предмету

Тендер по реставрації може опублікувати будь який користувач сайту, який хоче скористатися послугами реставратора.

Для цього потрібно перейти в форму створення лоту. Замовник повинен вказати: фото предмету, назву, короткий опис, ціну яку він готовий заплатити (стартова ціна) та строки проведення тендеру та вибирати тип “Замовлення по реставрації”. Терміни, що вказуються при створенні тендеру – це період його проведення. Терміни самої ж реставрації – вказуються в самій картці товару.

Торги починаються від вказаної замовником максимальної ціни, та зменшуються з кожною ставкою. Перемагає реставратор, що запропонує найменшу ціну за свої послуги.

Приклад: Замовлення на чистку/консервацію монети. Стартова ціна – 500 грн (Замовник вказує її як максимальну). Крок ставки – 10 грн. Учасник #1 зробив ставку 480, потім учасник #2 зробив ставку 450. Ставка стала останньою. Учасник #2 – є переможцем торгів.

Замовник зобов’язаний виконати умови зазначеного ним же тендеру, оплатити послуги реставратора (переможну ставку), доставку туди й назад тощо.

Реставратор, що зробить переможну ставку на тендер зобов’язаний виконати (реставраційні/консерваційні тощо) роботи, зазначені в картці замовлення у домовлені терміни та за вказану ціну у його “переможній” ставці.

Реставратор має створити відповідну тему по реставрації замовлення “диспут” на форумі з публікацією етапів роботи, фотографій тощо.

Усі транспортні витрати – оплачує замовник.

Вартість реактивів, інструментів та матеріалів, а також інші нюанси роботи – обговорюються контрагентами індивідуально до початку роботи.

Брати участь у тендерах, робити ставки на них тощо – дозволено лише учасникам з групи “Реставратори” тобто, учасникам сайту що мають досвід у реставрації та відповідні теми на форумі та портфоліо робіт на сторінці профілю.

Решту ставок у тендерах від інших учасників – буде видалено адміністрацією!

Адміністрація сайту не несе відповідальності за роботу реставраторів, а також за будь які інші домовленості між контрагентами.

У випадку невдачі реставратора або незадоволення виконаною роботою з боку замовника – тема по реставрації переноситься в арбітраж для вирішення усіх питань.